rambling

Har just kommit in efter en promenix med vovven. Passade på att träna han lite nu också och huvva vad länge sedan de var. Jag skäms nästan. Men nu jäklar ska det blir träning varje dag. I alla fall varannan.
För tillfället händer det inte så mycket. Skickar över lite bilder till Angelica och funderar på om jag ska orka starta teven eller inte. Svårt val verkligen.
Nu börjar det lukta grillat också, grannarna skulle grilla fisk - jag tjuvlyssnade lite när jag var ute på balkongen. Hehe :]
Nu börjar internet gå jätte segt också. Typiskt när man ska slå upp ett ord och behöver att internet ska gå snabbt. Men jag har till på fredag på mig.
Haha någon nös och det lät jätte fult.
Åh jag önskar någon kunde vara här med mig och skratta åt allt kul. Man kan ju inte skratta själv liksom. Hur fult är inte de. Fast ibland gör jag de ändå måste jag erkänna. När det inte går att hålla skrattet inom sig.
och nu startade en grymt bra låt. Var länge sedan jag hörde den. Mums för mina örongångar.
Aja, nu avrundar jag detta lilla inlägg.
Funderar på om ni kanske vill se en lite bild.
Men det är så himla svårt att hitta någon.
Vill ni se mer bilder i denna lilla tråkblogg?
De kan ni ju få svara på först innan jag börjar lägga upp bilder
för om ni inte vill se så orkar jag inte lägga ner energi på att hitta en massa bilder
som är vettiga för er att titta på
för mina mappar med bilder består mest av riktigt fula bilder
som jag inte tror att jag får publicera för folket
som finns med.
Justja, jag skulle tacka för mig.
Tacktack för denna lilla stund som jag fick.
Vi hörs en annan gång då ni klickar er in på min miniblogg.
Adjöken!
Eller förresten, jag kan göra en lite frågelista innan jag går. Frågor till er. Här kommer den:
  • Vill ni se mer bilder på denna miniblogg?
  • Vad vill ni se för bilder? På min vardag? Textbilder? Mina egna bilder? Kom med egna förslag om dessa inte duger.
  • Vem är du? Vad heter du? Känner jag dig? Hur gammal är du? Är du ful eller är du snygg (okej, den  behöver ni inte svara på för ni är jätte fina)
  • Vad vill ni läsa här? De som jag redan skriver om (alltså typ ingenting), mat? Foto? Hund? Annat djur?
Nu kommer jag inte på några mer frågor. Men svara, annars kan ni dra härifrån :) puss på er!

Kommentarer
Majsan säger:

1, jaa!! :D

2. alla möjliga typ :D

3. vi är friends och ja är skitsnygg :D ;) liten är ja också ;D

4.jag vill läsa om allt du gör <3

2011-06-20 | 23:51:10
Bloggadress: http://mirandajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback