Miss you

Någon gång under de senaste veckorna skulle du ha tagit studenten. Vi skulle ha tagit studenten ungefär samtidigt. Vi kunde ha taggat tillsammans till den dagen. Den stora dagen. Den dagen vi slutade studera och tog ett steg ut i vuxenvärlden. Den dagen vi bytte blad och började skriva på en helt ny, blank sida.
Vi båda skulle ha varit ute i vuxenvärlden nu. Men jag är ensam här. Eller jag är i alla fall utan dig här.
Det är nytt, det är spännande, det finns ungefär en miljon frågor kring de liv jag just börjat. Och jag skulle mer än allt vilja ha dig här, bredvid mig. För du skulle nog förstå min situation som jag befinner mig i nu. Du skulle säkert kommit med några bra ord och tips som skulle få mig att känna mig bättre inombords. För det är nog ingen här som förstår hur jävligt detta är. Hur tufft det är att säga Adjö till denna person. Men du skulle förstå, för du hade det likadant.

Jag önskar du var här så vi kunde dela studenten tillsammans, så vi kunde dela glädje, lycka, smärta och sorg tillsammans.

Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback