Livet blir trotts allt väldigt bra

1. nebiolo är inte tillåtet att kalla mig! jag skrattar ju ihjäl mig!
2. min dag blev mycket bättre än min natt. Har spenderat dagen i sängen (låg där till klockan var två, fatta vad härligt, de kan man bara göra på sommarlovet) sen gick jag och notus ner till mormor och hälsade på. snackade massor med min moster och jag vet nog vad jag vill jobba med och jag taggar nästan att börja plugga. När vi gick hem så badade notus frivilligt (vilket aldrig har hänt tidigare, han går bara ner till magen och knappt de) men nu var det nära på att han skulle börja simma. woohoo skriker jag då. (gör de ni också). Men nu har jag just slängt i mig lite käk som bestod av egengjorda biffar och sallad. Jag får inte glömma att jag stekte en tomat också. Viktig punkt där.
3. Nu blir det ut och gå en sväng med linnet. Får se vart våra fyra men tillsammans tar oss.
4. Och som puh säger:
"Du kan inte alltid stanna i din egen hörna av skogen och vänta
på att andra ska komma till dig. Du måste gå till dem ibland också."



Kommentarer
Majsan säger:

men nebiolo som e så fint ;)

2011-06-23 | 11:17:10
Bloggadress: http://mirandajakobsson.blogg.se/
angelicaaa säger:

hahah jag gillar också nebiolo ;)

2011-06-27 | 17:52:32
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback