lista

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: glada färger
färg 2: turkos
färg 3: svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Jo
Träffat någon som förändrat ditt liv: Typ
Fått reda på att någon har pratat om dig: Inte skit
Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Släkten kom hem till mig
Vilken tid vaknade du idag: kring 10.30
Vad gjorde du igår runt midnatt: gick och la mig
Någonting som du längtar till: Att åka utomlands, england, träffa vänner, P&L, att livet ska börja
Senaste gången du träffade din pappa: för typ 10-15 min sedan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Mycket, kan inte nämna något här på bloggen
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nej :p

Vad gör dig irriterad just nu: För privat
Långt eller kort: Vadå långt eller kort? Jag har långt hår? Jag är lång? Förklara dig lite tack!
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag försöker tänka positivt

DIN FÖRSTA:
Operation: Har aldrig opererat mig
Piercing: Öronen
Tatuering: Min första är den jag har på ryggen/nacken
Bästa vän: Min första bästis var julia enligt en bok jag har sedan mina första år. 
Sport: Fotboll eller ridning
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: En jag tog på skolan, minns inte vad jag vaccinerade mig mot dock
Förälskelse: Haha en kille i min klass när jag gick typ 1:an i grundskolan, var tokkär i han och tillslut blev vi tillsammans. Han frågade chans genom två kompisar till oss och jag var tvungen tänka över natten (?) fast jag ville så himla gärna. Men så skrev jag Ja på en lapp till han. x) man är bra allt kul när man är liten.

Alkohol du drack: Xider

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Båda :)
Kortare eller längre: Längre 
Romantisk eller spontan: Båda :)
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback