happiness

Jag mår rätt jävla bra för tillfället
och med de säger jag såhär:
  • tack mina små fjäderdun till vänner - ni är bäst!
  • tack till bästastebästaste syster. Du förtjänar allt bra i världen och jag älskar dig mest av allt.
  • tack till min håriga hundvän. Du är den enda jag vill behålla hela livet. Dock kommer ju inte de ske men i mitt hjärta kommer du alltid finnas! Älskade lilla psykohund<3
Och jag har börjat fundera på en ny tatuering, jag har sagt att jag inte ska ha en till tatuering förutom den jag och syster ska göra ihop och mina barns namn. Men jag skulle vilja ha ett namn till.
Jag ska faktiskt messa nu direkt till den personen och höra ifall det skulle vara ok för om det inte är ok då blir det inte av. Det måste vara ok från personen.
Jag älskar allt just nu och känner att livet är på gång ännu en gång!
Nu blir det dusch -> mormor -> stan och party! :)

Kommentarer
angelicaaa säger:

det är så roligt när du mår bra! :)

2011-06-12 | 00:54:18
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback