Goodbye

Nu skriver jag nog mitt sista inlägg inför resan och under resan.
Jag ska strax gå och duscha sen blir det lite käk och därefter drar jag mina fötter mot min moster. Vid sex tiden åker vi mot flygplatsen och checkar in för att sedan lämna sverige 21.00. Vi kommer vara framme 1-2 tiden i turkiet och på hotellet kommer vi vara framme 4-5 inatt.
Planen för morgondagen är ett hamambad (säger man så?) och sen blir det nog bara ligga på stranden och ta igen dom förlorade timmaras sömn. Det kommer bli en riktigt bra vecka, mycket trevligheter och värme. Känns bra att lämna allt kaos för ett tag och ta igen förlorad energi och återvända hem till en studentvecka som kommer bli toppen!
Nu kör vi! :)

Hejdå blekfis
Välkommen brunfis
:)

Kommentarer
linnéa säger:

HAHAHAHA BRUNFIS!!!!!!



ha det bäst i världen och stek åt mig också, sneeela :D PUSS!

2011-06-02 | 16:04:14
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/
Miranda säger:

hoppas du får en jättebra vecka nea <3

sola åt mig :]

2011-06-02 | 16:26:46
Bloggadress: http://mirandajakobsson.blogg.se/
Felle säger:

Jag blir mäkta imponerad ifall du kommer hem och är BRUN!!



Jag satsar 10 spänn på att du kommer vara RÖÖÖD!



Någon som vågar sätta emot? ;)



Ha det så bra nu hjärtat! <3

2011-06-02 | 19:31:59
Jossa säger:

åh va härligt med en liten semestertrip :) Hoppas allt är bra med dig och att du kommer få en superduper bra student! Själv börja man jobba i norge 23 maj o de är full rulle. trivs som fan:) vi hörs! Ha de bäst. Kram kram

2011-06-02 | 20:17:32
angelicaaa säger:

vad fin din nya layout blev! :) och hoppas att du har haft det jätte bra i turkland eftersom jag antar att du kommer att läsa det här när du kommer tillbaka ;D

2011-06-06 | 21:12:12
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback