:)

tio sanningar
1. Jag är mörkrädd och hatar våran källare
2. Jag har svårt att lita på folk, men när jag väl börjar lita på någon så litar jag till 100% på den personen
3. Jag vill ha en egen lägenhet nu på en gång
4. Jag kan ibland börja prata med kevin utan att jag tänker på de
5. Jag älskar sommaren, men bara då de är varmt och man kan vara ute och sola samt bada
6. Min dröm är att åka till afrika och volontärarbeta med bran alt. djur
7. Mitt älsklingsdjur är apa - har alltid varit och kommer alltid vara. En annan dröm jag har är att få se och umgås med vilda apor. :]
8. Min syster är den jag ser upp till mest av allt, hon är den starkaste personen på denna planet och jag skulle vilja vara lika stark som henne :) <3
9. Jag tänker bo utomlands under en period i mitt liv, mer än england
10. Den sista och mest hemlighetsfulla sanningen: Jag ska gå till bussen nu!

Kommentarer
linnéa säger:

sånahär listor är kuliga, och jag kan förstå att du gillar apor när du är lite som en ;) hehehehe

2011-06-15 | 01:30:06
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback