you left with no goodbye, not a single word was said, No final kiss

Till er umeåbor: Jag funderar på att packa en lite väska och bege mig mot Umeå nästa helg (alltså 30-31 Juli). Vad säger ni om det? Har ni tid för en sådan som mig? Och är det någon som skulle vilja bjuda på en liten sängplats? :) Det är nämligen såhär att det är enda hela helg (lör-sön) som jag är ledig i sommar och därför tänkte jag att det är ni värda - min enda lediga helg.


 Dagen idag: Jobbat från 8-17. Direkt efter jobbet hämtade mamma mig och vi drog upp till stan där hon lämnade av mig hos Felle. Vi la oss och såg några avsnitt av Pretty little liers som hon just har börjat se. Sen gick vi till Coop oc shoppade lite fruk, vatten (eftersom man inte kan dricka vattnet i skellefteå ännu), dricka så som mjölk och juice. Därefter lagade vi lite mat - köttbullar och makaroner - samtidigt som vi åt såg vi ännu några avsnitt av serien och efter något avsnitt kom Ludde och han blevdissad av oss för vi såg några till avsnitt. Men sedan begav vi oss ut till en lekpark och lekte av oss.

Nu borde jag gå och lägga mig för jag ska upp 8.20 imorgon för att ta bussen 9.10 från stan för att jobba från 10-17 imorgon. Så vi säger såhär:
Umeåbor - svara på mina frågor där längst upp.
Resten - ni kan bara slänga in en kommentar så jag vet att ni lever.


Kommentarer
Umeå! :D säger:

JA PACKA EN VÄSKA OCH KOM! det hade varit jävligt roligt! :D

du skulle ha fått sova hos mig, men jag har match den 31 och måste fara typ vid 1 från stan:/

och ja antar att du inte vill bli utkastad vid den tiden ;)

2011-07-22 | 11:21:08
Bloggadress: http://mirandajakobsson.blogg.se/
Linneaa säger:

Jag lever! å jag vill boka in en dag med dig snart vännen! <3

2011-07-26 | 10:43:10
Bloggadress: http://hurtbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback