Tell me why don't you kill me And put a gun against my head?

tror jag snart ska gå och lägga mig. har varit riktigt trött idag, inte orkat någonting typ. mest bara gått runt, runt på jobbet och känt att jag kunnat somna vart som helst. typ träna mig in där drickorna står på lagret och slumra lite. skulle ha varit skönt.
Annars har dagen varit bra. En kvinna kom in och ville ha ett kvitto på alla varor hennes dotter hade handlat (dottern tog inte kvittot när hon var och handlade), så det var bara att göra återköp och skanna varorna igen. Var något sur efter då kvinnan inte alls var trevlig heller. Menmen, bara att le och se glad ut eller vad man brukar säga.
Resten av helgen lär också bestå av jobb, på söndag ska jag även försöka vara med Mattis också som var hundra år sedan sist. Vi planerar en bakdag. Vi får se hur det går för oss, brukar inte gå allt för bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback