svammel

Börjar jobba om en halvtimme och jobbar till kvart över åtta ikväll. Borde göra mig klar men jag orkar inte. orkar inte jobba idag. är så himla trött. men det är bara två dagar kvar till ledighet, på torsdag är det ledigt, jobb fredag och sen edig helg.
lyckades tappa ner datorn i golvet nyss också så mitt L har laggat ihop, den är jätte trög att trycka in så om det fattas någon L här och där vet ni varför.
ivet är på topp. det börjar nu. det är nu jag kan välja exakt vad jag vi göra. men vad är det jag vill göra? det finns ju en miljon yrken. fyra triljarder saker man kan välja. plugga. inte plugga. arbeta. inte arbeta. resa. inte resa. slöa. inte slöa. det jag vet jag vill göra är att resa bort ett tag. ett år skue vara perfekt. men då ska man hitta ett jobb. känns nervöst att åka själv men finns ingen som vill eller kan föja med ett år utomland.
jag vet vad jag vill jobba med. men utbildningen tar emot. jag är så grymt osugen på att plugga.
måste göra mig klar nu eftersom jag börjar om en kvart. Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback