Stugan

Kände inte för att vara ensam hemma ikväll, och Felle + Andreas kunde inte komma över så farmor bjöd över mig till stugan så här sitter jag. Har fåt middag, bulle och jag bjöd på jordgubbar och grädde. Kan säga att jag är väldigt mätt för tillfället.
Det är hur fint som helst här ikväll. Kan bjuda på en bild när jag återvänder hem och när tiden finns. Synd bara att det är med mobilen jag tagit bilden och inte kameran. Var så dum att jag lämnade den hemma fast min tanke var att ta med den för jag vet hur fint det brukar vara här. Menmen, får ta med den nästa gång:)
Jag sitter och väntar på en jätte gammal vän, inte då gammal som ålder, utan gammal som en vän jag var bästa vän med under mina första år i livet. Men tyvärr gick vi skilda vägar när jag flyttade, eller det bara blev så.
Nu ska jag åter vidare i denna stora värld framför datorn. Undrar vad mer den kan bjuda på än facebook, aftonbladet och några bloggar. Det återstår att se i alla fall.
Adjöken!
Bjuder på en lite äldra bild i alla fall från stugan - bryggan - båten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback