oooooonnnnttt

har nog den värsta mensvärken någonsin förtillfället. vet inte hur jag ska sitta, ligga, stå, gå för att inte ha svinande ont. känns som fem knivar hugger i magen på mig. jag bara älskar att vara kvinna ibland. jag har till och med svårt att andas för det gör så förbannat ont. och om en halvtimme börjar jag jobba också, förhoppningsvis har tabletten börjat hjälpa då annars kommer jg ha ihjöl alla kunder. tack och lov har jag bara 1 h kassa idag (om jag inte minns fel) och jobbar bara 4 h.
så de kan man ju hålla ut, skulle vara värre om jag hade ett 10 h pass som tidigare i veckan och hade denna jävla smärta. menmen, nu ska jag sluta klaga.
Vi hörs senare! :)

Kommentarer
angelica säger:

jag antar att du inte lyckades mörda någon på jobbet eftersom det inte var någonting om det på nyheterna ;D "kvinna blir galen pga mensverk" ^^

2011-07-20 | 22:15:39
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback