Munsår förstör hela min värld

när jag åkte hem från peace&love började jag få munsår, eller de började väl någon dag före men vi säger när jag åkte hem därifrån. Det visade sig att det inte var ett munsår utan hela två stoora. En på vardera sida av min underläpp. I tisdags blev sprack dom och blev till sår. När jag jobbade kände jag att mitt ansikte var väldigt känslig mot beröring. Typ om jag skulle klia mig i ansiktet osv. Nu när det har gått två dagar sedan jag började känna de har de fortfarande inte försvunnit. Jag måste äta ipren/alvedon för att ens vilja leva. De är min ansiktssmärta ungefär. På grund av två "ynka" munsår. Eller de är vad jag tror de kommer ifrån. Vart annars skulle de komma ifrån?!
Och imorgon ska jag jobba igen och jag känner mig inte peppad på ännu en jobbdag med en underläpp som är tre gånger så stor som min överläpp + två gigantiska munsår.
Aja,nu har jag klagat färdigt så jag lägger mig i soffan igen och fortsätter kolla på viva la bam.
Adjöken!
Åh nej, ännu mer klag. Jag tror jag börjar få ett munsår mellan de två som jag redan har.
livet leker inte för tillfället!

Kommentarer
linnéa säger:

ååh munsår är det värsta :(

2011-07-07 | 16:43:55
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback