Klockdagen

Min dag i tider har sett ut såhär (alla tider är cirkusar eftersom det blir lättast):
  • 10.00 - vaknade av att mor och far kommer in i stugan är dryga geom att trakassera mig med en massa babbel om vad jag vill äta till frukost, om jag vill ha ägg, om jag vill ha bacon, osv. jag var nog inte så trevlig med dom men ångrar ingenting eftersom dom förtjänade de när dom frågade så mycket. Mohaha.
  • 11.30 - jag och far drog till stan där han lämnade av mig i boviken där Matilda och Felle höll hus. Vi såg mest på teve och slappade. höll till och med på att somna där ett tag. Sen gick jag och Matilda ut, hon rökte, jag hoppade studdsmatta. Andreas kom någon gång där före och felle var i stugan och var duktig.
  • 15.15 - bilen går från boviken in till skellefteå centrum där min buss avgår ifrån.
  • 15.30 - bussen kommer och avgår även.
  • 16.00 - har hoppat av bussen och gått till stugan.
  • Senare och till nu - legat på bryggan med notus och en bok. Solat och blivit brunare än någonsin (eller inte, har nog inte fått mycket färg)
Det var min dag. Nu ska jag återvända till annat. Adjöken! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback