"din nuvarande medlemsnivå är Bas"

Blev väckt av att telefonen ringde 7 i morse. Det var en arbetskamrat som undrade ifall jag kunde börja halv åtta istället för halv elva idag. Och visst kunde jag de, så jag slängde på mig kläderna, lite mat i magen och sen vidare till jobbet. Och där blev det kaos efter ett tag. Varorna kom, det var smockat inne på lagret. Mejeriet - där jag spenderade min morgon och fram till klockan 13.00, var det ännu mer kaos. Fullt med varor som skulle in, och de som inte rymdes i hyllorna hade ingenstans att förvaras i mejeriet eftersom det är fullt där. Blir så otroligt less på att personen som är ansvarig för mejeriet beställer alldeles för mycket. Vi har ungefär 10 kartonger med gräddfil som bara kommer stå och gå ut. Jävligt klyftigt att beställa så mycket. Eller inte!!
Men aja, nogklagat om de.
Mamma fyller år idag. 41 år. Hennes bästa jobbarkompis är här och när hon fick veta att hon skulle komma var hon in på konsum och bara strålade av glädje, har nog aldrig sett mamma så glad. Var riktigt kul. Imorgon får hon min och syrrans present - harry potter. Vi ska gå på bio och se sista delen. Felle har förvarnat mig om att man inte ska ha på sig mascara eftersom man sitter och grinar genom filmen. Det ska bli kul!
Nu ska jag gå ut till gamlingarna som sitter där ute och delta i någon timme innan jag drar vidare till sängen. Blir nämligen jobb imorgon igen. Skulle egentligen varit ledig men ställde upp på att jobba. Så nästa lediga dag blir inte förrän Onsdag nästa vecka! Menmen, så får det vara!
Adjöken! :)
Kan ju säga att jag saknar dessa två också. Ska försöka ta mig ner till Umeå snart så vi kan ses:) Puss på er!

Kommentarer
linnéa säger:

du är så duktig som jobbar på som tusan, och kom gärna till umeå så ses vi :D

2011-07-14 | 16:33:23
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/
angelica säger:

JAG VILL ATT DU SKA KOMMA TILL UMEEEEEEÅ! Jag har för tusan inte sett dig sen studenten tösen min :( och fråga: när är bilden tagen? :S

2011-07-20 | 22:20:02
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback