blöööööö

så jävla less på vissas attityder. hela jävla seriöst. kan inte vuxna människor bete sig som vuxna och inte som 14-15 åringar. vad fan har dom för fel egentligen?

och jag är så himla less på jobbet också. vill bort därifrån. vill ut och resa. några kompisar har beställt en utlandsresa nu och jag blir så jävla avis. jag vill också kunna fara. men nej, jag jobbar till 21 augusti så kan inte dra iväg någonstans förrän då. dessutom är det typ ingen som är på eller har tid eller råd. och hur kul är det att fara själv? nej, jag får tvinga med någon helt enkelt.
jag har inte varit ledig två dagar i rad på hela sommaren. inte en enda ledig helg. något less som sagt.
nu ska jag äta och ha min lunch, sen cykla tillbaka till jobbet och jobba till 18.00.  Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback