Baby blue eyes

Varför ska de vara så svårt prata ut?
Man vet ju att de känns bättre efter.



Trött som en åsna. Eller dom kanske bara är envis. Äsch. Jag är i alla fall trött som en åsna.
Jag orkade inte hålla ögonen öppna sista biten med bussen.
Utan slumrade till lite då och då. Värst var de efter sjukhuset.
Fast jag tvingade mig själv att vakna. och vips så var vi på vasaplan. Undra hur de gått till tänkte jag.
Klev av mer död än levande.
Men nu är jag mer levande än död som tur är.
nu är jag hungrig också - ovanligt? Nja. Men mat är gott.
Jag älskar mat.
Igår lagade mamma en jätte god tacopaj. Ojojoj. Vad jag åt.
Kan säga att jag inte var lugn. sen tryckte jag all sallad som var kvar också.
MUMS!
Får hoppas på att lunchen är god.
Sen taggar jag efter skolan också. <3

Kommentarer
linnéa säger:

gött med tacopaj, ojoj... :D

hoppas det känns bättre med allt ikväll!

2011-01-18 | 18:43:59
Bloggadress: http://infantilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback