That someone, somewhere will soon make a change

De är typ tre miljoner tankar i skallen på mig
men jag mår så himla bra ändå.
Visst har jag mina stunder, som igår.
Men jag vet att de Alltid blir bättre.
Hur dåligt man än mår så kommer de vända.
Jag har upplevt världens största vändning,
jag har tagit mig ur all skit,
de tog sju år från då allt började till
där jag är idag.
De är vissa människor som har påverkat mig mer,
och vissa mindre.
Men jag är lika tacksam ändå.
Ni är kungarna i mitt liv
Ni är kungarna i min framtid.

De viktigaste är att finna rätt människor,
välj bort dom som är dåliga
Välj dom som är perfekta.

Jag älskar er allihopa!


Kommentarer
linnéa säger:

Vad bra att det är bättre!

Och självklart blir allt bättre efter som tiden går, kanske inte alltid bäst, men bättre, man måste ha den inställningen, annars går det inte.



Du är en drottning!

2011-01-19 | 00:40:25
Bloggadress: http://infantilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback