sjukling

jag är fortfarande sjuk, igår låg tempen på 39.6. men efter två alvedon och en ipren idag låg tempen på 36.6 fast jag tror inte att de stämmer då farmor hade exakt samma temp. men man vet aldrig! är i alla fall mycket piggare idag. Inatt när jag vaknade trodde jag att jag var frisk men när jag vaknade imorse var jag långt ifrån frisk. men jag lever på alvedon och ipren någon dag till så är jag nog frisk till i helgen! :)
jag har då världens bästa mamma som tar hand om mig, riktigt skönt! :)
snart ska jag gå och lägga mig i soffan igen och friskna till

Kommentarer
Miranda Jakobsson <3 säger:

kajsa tkr att jag ska tvinga hit dig imorgon, för att hon är ganska pisst på oss som missade felet...

men det är lugnt jag fixar det, du behöver inte komma imorgon :D stanna hemma och bli frisk istället :)

2011-01-27 | 09:31:17
Bloggadress: http://mirandajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback