MAT, jag älskar MAT

Har just ätit lite egen gjord kinamat. Strimlad biff i sweet chilisås. Och oj vad gott de var! Jag är en fena på att laga mat när jag lagar något jag ser framemot att äta. Om man får säga så, fast jo såklart man får. Man måste ju få berömma sig själv ibland. Har också gjort pekingsoppa idag också som vi åt till förrätt. Nu känns de som om jag har ätit en hel elefant. Men de ska i lite mer också. Det är nämligen såhär att mattis och sofia är påväg hit, och vad har dom inte varit och handlat om inte glass och godis. Men sånt går alltid ner i min mage. Tror jag ska ta en väldigt lång promenad med skrutt imorgon och nästa vecka köper jag gymkort och gymmar med miranda. De blir bra, då är de tillåtet att tjocka sig. ;)
och för er som inte fattat detta ännu:
Jag älskar mat!


De känns Okej
De känns Bra
Att ha sagt Hejdå

De känns bra i hjärtat
Som en frid
Att nu är de över
Att du nu inte lider
Att du nu inte känner smärta

Men ändå önskar man att detta inte
var verkligheten,
men om de måste vara verkligheten
Så känns det bra
och då säger jag:
-Någon gång, någonstans
möts vi åter igen..

Kommentarer
linnéa säger:

Du göre bra, mat är awesome!

Sen så får du träna med osss ju :D alltså mig och angelica!

2011-01-23 | 02:00:55
Bloggadress: http://infantilisk.blogg.se/
angelicaaa säger:

du måste ju träna med mig och linnéa också ju ;D

2011-01-23 | 10:32:56
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback