lista

Humör just nu? Humörlös
Vad ska du göra idag? Bara slappa, försöka sova tidigt, upp tidigt imorgon :p
Vad är det roligaste du har gjort i veckan? Ridit, varit med isa :p
Vad gjorde du igår? Var med isa, tränade, sen kan jag faktiskt inte minnas mer
Har du pojkvän/flickvän? Ja

Är du en glad människa? jag försöker för de mesta vara glad

Vad gör ditt liv värt att leva? familjen, vänner, hunden, pojken

Har du en bra klass? Ja
Vad längtar du till? sommaren, pengar,

Vad brukar du göra på fritiden? umgås med vänner, festa, datorn, hunden, se film, men gör ju så himla mycket på fritiden, jag kan ju inte hålla på att räkna upp allt
Nämn någon du känt sedan du var liten? Felle

Vem var din första bästa vän? Felle och Julia

Vem är din bästa vän? Felle
Trivs du att bo där du bor? nja, men trivs bättre i umeå
Är det någonting i ditt liv du skulle vilja ändra på? Ja rätt många saker.
Hur gamla är dina kompisar? 18 + och -

Vad skrattade du senast åt? notus, han är så söt <3

Vem pratade du sist med i telefon? mor
Vad pratade ni om? inget viktigt, bara vad som hänt idag
Varför det? varför inte? :o
Vem smsade du senast med? matilda tror jag, eller så var de angelica.

Har du något jobb?
jo
Är du rädd för någonting? Japp

Vad gör du när du är arg? skriker, dampar loss på den som är närmast
Vad gör du när du är glad? allt man kan göra :D

Vad gör du när du är ledsen? flännar? xD

Vad vill du göra just nu? träna faktiskt

Har du kysst någon som är äldre än dig? Ja
Har du pussat på dina tjej/killkompisar? jopp
Sportar du? nej, så hurtig orkar jag ju inte vara :o
Varför? för jag är lat

Ditt största misstag förra året? vet inte riktigt
Din största framgång förra året? gick vidare 
Vad tror du kommer bli din största framgång i år? ta körkort, ta studenten, flytta
Vad saknar du från förra året? jag saknar inte så mycket från förra året, jag hoppas på att de här året ska bli mycket bättre :)
Tror du att du kommer att hitta nya vänner i år? de hoppas jag :)
Har du förlorat någon du umgicks med förra året? nej
Kommer det här året bli bättre än det förra? Jag siktar på de :D
Vad händer NÄSTA år? Om de blir som jag vill så jobbar jag, reser, flyttar, kanske nyss flyttat till en annan stad. :)




http://www.snyggareblogg.se/index.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback