Klagaren nr 1

Jag vet inte vad jag ska göra. Notus bara gnäller. Han var ute för en timme sedan, jag har busat med han, jag har kliat han, han har suttit ute i långlina men ändå så gnäller han. Jag hittar heller inte hans förbannade boll som man kan stoppa godis i. Vart har hunden lagt den? Jag blir galen, jag kan inte gå ut med han än heller för de är alldeles för tidigt.
Nu äntligen blev han tyst och la sig i sängen bakom mig men tittar på mig med sådana där ögon som bara hundar har. Usch och fy för vovven idag. Han är förjävlig samtidigt som han är världens sötaste och bästaste.

Skolan idag var i alla fall ovärd. De enda jag och Miranda gjorde var ett skriva ut 1 bild. Sen har vi bara gått runt och väntat på att den förbannade inspelningen skulle bli klar med något. Var något less i slutet. Så vi gick tidigare och åkte in till stan där vi träffade Angelica och Linnéa. De var Kuuuul. Ni är knasiga! :)

Nu kom katten också och gnäller, skriker och stryker sig mot mig. Inte lätt att vara mig just nu vill jag lova. ;)



För ett ögonblick
syns Du
fast egentligen
borde Du inte
synas
För du är borta
Kaputt
Du är snart
jord
aska
luft
eller kanske
något helt annat
Jag vet inte
Du vet inte
Ingen vet
Vi bara vet
att
Du är borta
för all framtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback