jag gillar att vara smutsig

Nyss kommit hem från farmor och farfar. när jag kom till dom igår såg jag och farmor filmen så olika som gick på fyran, eller jag såg och farmor halvsåg medans hon stickade. farfar gick och lade sig nästan direkt, han tyckte nog vi var tråkiga.

Jag har försökt övertala mamma om att få gå ut. men de har inte gått så bra. hon stenvägrar så istället gick hon ut. himla orättvist! de enda jag får göra är att ligga i sängen/soffan, se teve, sitta framför datorn och duscha. på tal om duscha, jag är inte fräsch, har inte duschat en enda gång på hela veckan, jag känner mumsheten och förstår att ni alla vill komma hit och vara med mig. ;)
men nu ska jag faktiskt gå ner och duscha. ÄNTLIGEN!! här kommer renligheten själv :D wiieehooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback