Förlåt för att jag aldrig har sagt förlåt

Sitter på skolan och bränner skivor. Vi har just börjat men jag är redan less.
Vi har endast ungefär 75 skivor kvar att bränna.
Haha.
Jag ser inte framemot dom kommande dagarna. Förhoppningsvis blir vi lediga någon dag.
+ ledig på fredag!!!
Eller de är inte så mycket att hurra för men ändå skönt att man är ledig.
önskar bara att de var lite roligare saker man skulle göra.
Men förhoppningsvis kommer fredagkväll äga sönder om jag orkar ta mig iväg!
Ikväll blir de nog träning. Ska försöka ta en tidigare buss hem. Annars får jag träna själv. :(
Men de löser nog sig :D

Kommentarer
angelicaaa säger:

duktigt att träna :)

2011-01-17 | 17:06:58
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback