:(

är fortfarande sjuk, men nu har febern gått ner lite i alla fall. Har haft typ 39 graders feber hela veckan men när jag nyss provade så hade jag 37,5. Så snaaart är jag frisk. jag är så jäkla less, man kan inte göra ett piss när man är sjuk. i och för sig har jag inte ens orkat göra något. igår var jag nära döden. var pigg på dagen fram till 3 då jag somnade i soffan, vaknade, var huuuuuuur pissnödig som helst, gick upp, snurrsnurr i huvudet, slängde mig i sängen och då dog jag nästan och de blev bara värre och värre. när jag sen tog alvedon och ipren och de började verka höll jag på att dö av hunger. jag har de inte lätt vill jag lova.



ser just att jag har 99+ mail i min inkorg också, troligtvis finns de inte ett enda vettigt mail där heller utan allt är bara skräp. inte taggad på att gå igenom dom. men jag taggar sommaren i alla fall! :)

Kommentarer
bulltoken säger:

Va skönt att det blir bättre:D men otäckt dedär om snurrsnurr och allt :( fy..

Men nu blir du frisk och sen blir det sommar,oK:D

2011-01-29 | 12:02:55
angelica säger:

du är ju på bättrings vägen det gillar viii :) jag och mitt andra jag :O wogoooo

2011-01-29 | 19:11:52
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback