Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål: de är väl att få ett så bra liv som mjöligt, att få en egen familj, att uppfylla mina drömmar och göra allt jag kan göra att mina nära och kära ska ha det så bra som möjligt.
Mina drömmar: åka till afrika och hjälpa människor som har det svårt där. i "jobb drömmar" vill jag också arbeta med missbrukare. sen är ju alltid en dröm att få en egen familj.
Mina önskningar: att alla har de bra, att inte krig finns, att de kommer något botemedel till cancer fast jag inte tror att de kommer hända någon gång,

Kommentarer
Felle säger:

Jag diggar nya bloggen men jag diggar inte kuken i bakgrunden som är det enda jag ser när jag läser xD Hahahaha (a) xD

2011-01-27 | 08:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback