Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Jag är väldigt känslig, gråter för minsta lilla.
2. Jag brukar analysera allt folk säger, kan analysera en grej som en person har sagt till mig i flera år. Jag tycker de själv är jätte jobbigt men jag vet inte hur jag ska göra för att inte analysera de går som inte att "inte analysera".
3. Jag tycker att jag själv kan vara jätte rolig vilket jag ibland skäms över fast jag nog inte borde göra de.
4. Jag vill göra mycket men "får inte tummen ur arslet"
5. Jag skulle vilja leva för jätte länge sedan då man var tvungen att göra allt själv, då inte datorer, teven, mobilen/telefonen eller andra elektroniska saker fanns.
6. Dom jag älskar, älskar jag verkligen och kan göra ALLT för dom! Och dom jag hatar (är få) dom hatar jag verkligen!
7. Jag är väldigt pissnödig just nu
8. Min dröm är att åka till något land i Afrika och hjälpa fattiga och barn
9. Min favoriträtt är makaronipudding
10. Jag vet väldigt lite om min släkt på mammas sida vilket jag tycker är jätte synd då jag tror dom är riktigt intressanta

Kommentarer
linnéa säger:

haah kände igen mig på punkt 2. sen har jag bara småsaker att säga här..

du är sjuuukt rolig, dra ba tummen ur arslet så är du snart i afrika och hjälper stackarna där :)

2011-01-22 | 02:19:30
Bloggadress: http://infantilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback