Get yourself together and leave

har inte varit så här arg som jag var idag på riktigt, riktigt länge. skolan gör så fruktansvärt fel anser jag. dom behandlar alla helt jävla olika. visst, man kan inte behandla alla exakt lika. men att ge andra lediga medans andra måste vara kvar på skolan. och sen säga att vi kan ta ledigt, men vadå då får vi ju frånvaro? vem fan vill de? vi lämnar detta nu, blir bara arg igen.

öppet hus idag. tråkigt som vanligt. men nu är jag iaf hemma, när jag gick hem snackade jag med världens bästa mamma och nu känns de mesta så himla mycket bättre. vad skulle man göra utan sin mamma?
nu ska jag nog packa väskan inför imorgon och sen slänga på mig pyen och krypa under täcket för att se en liten dokumentär som jag följer och sova. tidigkvällar är det bästa! :)

Kommentarer
linnéa säger:

1. stryp skolhelvetet

2. mammor är verkligen awesome:)

2011-02-17 | 00:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback