The problem is all inside your head

Goddagens.
Har så sinnessjukt tråkigt idag. laddade ner filmen Sebbe tidigare som jag sett en gång förut också men då var jag road någon timme i alla fall. Just nu håller mamma på att baka bullar som jag ska hjälpa till med senare. Men tills dess händer det INGENTING. jag blir typ galen. jag kommer mig ju inte så långt heller annars skulle jag kunna åkt upp till stan och hälsat på mattis och sofia. fast dom kanske kommer till mig senare. Hoppas hoppas! Då ska jag bjuda på kaffe och nybakta bullar. Lovar att dom kommer svimma av godhet, sen ska jag skryta om att det är JAG som har bakat bullarna. Mohahaha. Nejdå, så elak ska jag inte vara. Det är ju ändå mamma som har gjort degen.

Kommentarer
linnéa säger:

haha.. läste "road" som road på engelska, väg alltså ja du förstår:D det blev lite konstigt!

hoppas de va goa bullar:D

2011-02-20 | 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback