still a weirdo after all this years

jag missade just bussen. var klar då den gick, surt. men det går ju fler bussar så det är lugnt. just nu sitter nellie i mitt knä. slickar mit lite på armen, slutar, kollar sig omkring, slickar lite till och nu lade hon sig. haha söthund. :)
åker hem till bureå idag också. får hoppas på att det inte är du himla kallt i helgen så jag och notus kan ta en utedag med massa roliga aktiviteter. men jag hoppas nog på för mycket eftersom det skulle vara kallgrader typ resten av året.

Kommentarer
Matilda säger:

Jag får då inte ens ta en lång sväng med min :(

Hon har ju opererat bort halsmandlarna nu så hon ska vila en vecka önska oss lycka till du vet ju vilken energi hon har :p

2011-02-17 | 11:30:44
Bloggadress: http://jagochtwiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback