min dag

kom inte hem förrän halv åtta ikväll så jag har som bara just hunnit att äta.
först blev det skola som vanligt, hade vi mycket att göra? nej! snackade med felle ett tag också och de behövdes vill jag lova. nu känns allt mycket bättre. ska bara ta tag i allt. och förhoppningsvis blir det ännu bättre, annars är de nog adjöken.
efter skolan åkte jag, angelica och linnéa till gymmet. de är så himla skönt att gymma, speciellt efteråt. men träningsverken är inte bra, mina armar och rygg dödar mig typ. hahaha, men men :p
efter gymmet åkte jag till mitt möte som varade till typ just före sju så jag hann med sju bussen hem. och nu har jag som sagt bara ätit, fick en asgod kaka också av angelina. mums.
skulle egentligen ut ikväll också men de sket sig eftersom min mor inte var hemma och kunde kolla hur mycket pengar jag hade. men de kommer ju fler tillfällen. :)
nu ska jag nog kolla saknerna inför imorgon, fylla i lite papper så förhoppningvis blir de rätt den här gången, sen ska jag sova för jag är hur trött som helst. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback