jag har det inte lätt

jag har varit ute på en skön sparktur med skrutt ikväll. eller nej, nu ljög jag. den var fruktansvärd. mina kinder frös typ sönder och jag har ingen kondis så det var asjobbigt. (linnéa, ville du ha sällskap på gymmet varje dag i veckan? jag följer dig i såna fall!!!) dessutom snorade jag asmycket så de bara rann och jag var tvungen dra in de exakt hela tiden. jag fick ju för tusan inte ens någon lyft innan jag var tvungen att dra in igen.
men  bort från min dåliga kondition och mitt snor. ikväll ska jag se wallander. förhoppningsvis är den inte lika läskig som förra veckans avsnitt. fyfan! jag vågade inte se klart den. missade solsidan och men kan inte se programet på tv4s hemsida. bajssida. någon som vet vart man annars kan se programet?
nu måste jag kila iväg för teven kallar ju om fem minuter :D

Kommentarer
angelicaaa säger:

verkligen inte världens vackraste bild :P

2011-02-07 | 10:45:39
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback