Fullspäckad morgondag

Imorgondagens planer ser ut såhär:

  • Ut med skruttis
  • Städa mitt rum
  • Besöka mormor
  • Handla mat
  • Laga mat till el familjo utom syster som inte är hemma :(
  • Mellan 6-7 på kvällen kommer mattis, sofia, linnea och kajsa för att se film. Trassel och sen vill sofia och mattis se någon rysare, men vi får allt se hur det blir med de.

Kommer nog inte skriva på hela dagen imorgon då jag har fullt upp. Speciellt med städningen, ser ut som ett bombnedslag. Jag hatar att städa men jag älskar att se det rent. Sen när jag har stökat ner övertygar jag mig och nästan alla andra att jag trivs bäst med smutsen bara för att jag inte vill städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback