el listo

Vad ska du göra ikväll? se one tree hill och glee, mysa med vovven och sova
Vad gjorde du klockan två inatt? sov

kan man vara vän med sitt ex? beror på varför man gjorde slut

nämn någon som gjorde dig glad idag: mamma och mina vänner

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? bäst med el moro

vilken är din favoritplats? stugan

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
ja

kommer du bäst överrens med personer av samma eller motsatt kön? de beror på hur personerna är

Vad gillar du för musik?
blandat

Vad är det roligaste du har gjort i veckan? vet faktiskt inte

Vad fick dig senast att skratta? mamma var knasig

Vad fick det senast att gråta? allt skit som är just nu och begravningen

Har du förlorat en familjemedlem? om du räknar familj som mamma, pappa och barn så nej, men annars ja

Vem är det mest synd om? en viss person som jag tycker hemskt mycket synd om

Vem åt du senast hos? Angelina om de räknas till att äta hos någon, annars vet jag inte

Vem vill du vara med idag? en viss person..

Vad ser du mest fram emot? studenten, sommaren, livet

Vad händer på fredag? fest!!!

Vad händer på lördag?
ingenting

Vad händer på söndag? ingenting heller så himla skönt.

vill du ha en pool? ja, vem vill inte de liksom?

Har du många kompisar? jag har dom jag har, och dom jag har är dom bästa

Vars vill du helst fara just nu? till andra sidan jordklotet men folk jag bara tycker om och leva livet,

om du fick vara, vem/vilka skulle du ta med dig? de svarade jag ju på just


Vad äter du helst? ingenting, jag är mätt och belåten

Vad gör dig lycklig? allt som inte gör mig olycklig

Idrottar du? gymmar

Vad är roligast i skolan? linnéa och angelica :p

Tråkigast? vissa idiotiska lärare och elever

Vem ringde dig senast? mamma fast jag svarade inte, eller jag missade de

Vem ringde du senast? mamma, men hon svarade inte heller, eller egentligen står det "hem" på min lista fast det var mamma jag skulle ha tag i :p

Vem smsade du med senast? mattis :D

Vem ska du sova hos nästa gång? haha, de har jag ju inte bestämt än xD

Vem av dina kompisar är:
Snyggast? alla såklart
Roligast? jag tycker faktist alla är roligapå sitt sätt.
Spårar mest? LUDVIG!! och felle spårar rätt mycket också
Kan du alltid skratta MED? Alla
kan du alltid skratta ÅT? Alla, ;)

Vad ska du göra nu? gå ner i källaren och hitta några tjockisar och sen krypa under teven

Känner du någon som har samma namn som dig?
ja, några till och med ;)

Vars vill du bo? inte i skellhell iaf

Någonting i ditt liv som du är missnöjd med
? JAAA, så himla mycket.

Vad heter din pappa? Bengt

Vad heter din mamma? Alfrida

Vad heter ditt/dina syskon? El systro

Om du får en önskan, som du vet slår in, vad skulle det vara? obegränsat med pengar och lycka för all framtid

Kommentarer
linnéa säger:

vad ska du under teven och göra? :o haha



btw. roligt med listor och du är kingkong!:)

2011-02-17 | 23:21:42
angelica säger:

haha fint namn din mamma här btw Alfrida? ;) woot woot? Skönt att du tycker att jag/linnéa är rolig iaf :D Skönt att höra! :) ps. det är du med tokaslokas

2011-02-18 | 18:20:38
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback