el bildo el ja-o

Det var riktigt skönt ute på isen. gjorde ju varm choklad och istället för mackor gjorde jag en smothie. Tänkte jag skulle börja bli lite duktig och äta rätt nu när jag börjat träna också.
Det var -20 grader ute så vi var inte ute så himla länge men en timme blev det i alla fall. Men här kommer lite bilder som jag tog.




på hemvägen fick han dra sparken. men han hade lite problem i början. han kunde nämligen inte dra sparken utan att ha något i munnen att bära på. knasvovven !



sen lite bilder på katten som är överlycklig över att det är sol. så hon ligger i matrummet och solar sig. får lite ryck och skriker som en galning. imorse när jag steg upp och var i köket körde jag henne skrika högre och högre. tillslut kom hon till köket, tittade på mig, skrek, skrek lite till, skrek hysteriskt. sen gick hon och solade igen. knaskatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback