don't be afraid to slip and fall

Just kommit in från en kort skotertur på 40 minuter. de är riktigt skönt ute. fast när det började snöa i slutet tog det lite ont i ansiktet men de gjorde absolut ingenting. jag hoppas att jag kan ta bilkörkortet snart så jag kan börja på mitt skoterkörkort. då kan man ju fara ut med vännerna också.
Nu ska jag börja göra mig klar inför kvällen, ska försöka noppa mina omöjliga ögonbryn och spela hög musik. men får passa på när man är ensam hemma. har förresten gjort en ny spellista på spotify, eller börjat på en i alla fal. vet inte riktigt hur länge jag kommer lyssna på den. tycker nämligen inte jag är så duktig på att göra bra spellistor, jag lessnar så himla fort på dom. så istället brukar jag lyssna på linnéas spellistor som äger. nej just ja, de var ögonbrynen jag skulle börja med.. önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback