cola och big brother

mår så himla mycket bättre idag. har inte mått illa någonting. har inte kräkts ett dugg sedan 4-5.30 inatt. har till och med fått i mig en tallrik blåbärsfil och mysli. angelina har varit så himla snäll så hon köpt cola till mig också. det är typ de bästa när man har magsjuka. hur gott som helst. har alltid fått cola när jag haft magsjuka. pappa brukade alltid röra om i colan så att kolsyran skulle försvinna. :)
imorgon ska jag åka hem till bureå också. blir skönt, det är inte så kul att inte vara hemma då man har magsjuka. känns inte så fräscht heller. och jag vill inte smitta A och F då är det bättre att jag smittar min egen familj.
nu ska jag fortsätta se big brother. har legat och sett de hela, hela dagen. fast nu börjar de bli lite ointressant, dom sitter bara i en soffa och snackar och killarna ligger/sitter i sina sängar och sover eller läser. menmen, tidsfördriv.
Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback