chelupoa (en låt sjöng så, vette tusan vad jag lyssnar på, var meningen melissa horn men de blev något annat)

el gommoroo.
notus, haha jag skrev nyss nogot istället för notus. hahahahha.
det jag tänkte skriva var att notus har väckt mig tre gånger inatt, eller imorse är väl egentligen rätt. första gången var vid sex-halv sju. han var jätte gosig när han stod på golvet men när han hoppade upp i min säng så satte hans sig och såg ut som typ en drake. (han ville bli kliad) så himla typiskt. han vill aldrig gosa, han vill alltid bli kliad. kliad. kliad.kliad.kliad.kliad.kliad.kliad.kliad.kliad.kliad. han har blivit besatt av att bli kliad.kliad.kliad.kliad. men tillslut puttade jag omkull han (ja jag puttade omkull han), så han bara boooooom rakt ner på mig. så då hade jag ännu en gång en 35 kilos doooog on mig. och sen låste han typ fast mig, fast han var söt, han la huvudet över mig på något konstigt sätt så jag ville inte röra på mig eftersom han var så himla bajssöt. sen har han väckt mig två gånger till. sista gången var nyss. jag tror han vill ut. så jag ska gå och klä på mig och göra varmchoklad och mackor för att ta med och sätta mig på isen ett tag. tar med mig min al kammero och laddar upp lite bilder sen. känner att denna blogg är lite tråkig på bilder. men de ni har jag en anledning till:
- jag har inga nya roliga bilder, jag tar så sällan bilder nu för tiden. och jag är less på typ dom flesta bilder jag har och dom jag inte är less på är typ samma personer på bilderna. så ja, de blir ju också lite tråkigt.
men nu är de dex att kila.
el salvador min el polersch

Kommentarer
angelica säger:

det lät helt underbart :) du och ditt el ;)

2011-02-10 | 12:49:07
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback