äntligen hemma (som tvprogramet)

är hemma i bureå nu, bussen var kul för felle var med så vi flummade. hörde en saga om någon katt och människa som letade kattens morrhår. men egentligen var de helt meningslöst att dom letade efter morrhåren för dom växer ju ut igen. haha den sög!
just ja, jag ringde upp numret, personen som ville ha tag i mig kommer ringa upp om de är så. så jag vet fortfarande inte vad allting handlade om. jag är nyfiken. jag fattar ingenting. jag hoppas dom ringer imorgon så jag får veta. jag väntar ju inte ens något sånt samtal. jag vet bara ett samtal jag väntar och de handlar då inte om alkohol. menmen, vi får väl se vad dom vill.
nu ska jag käka pommes el frittos och se one tree hill. :D

Kommentarer
linnéa säger:

haha du får mig alltid så glad nea:D:DD: "el"

2011-02-09 | 23:51:10
Bloggadress: http://infantilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback