What have you done to me

Planerna för den här dagen var såhär:
  • Till konsum och snacka med min chef
  • Besöka mormor och morfar
  • Umgås med Linnea
  • Åka till hamn och se kusins lucia
Men såhär blev dagen
  • Jobb 10.30-14.00
  • Besök hos Linnea
  • Snacka med mormor i telen
  • The Sims
Så det enda som blev som det var planerat var besöket hos Linnea. Men så kan det bli ibland, i min värld väldigt ofta. I andras väldigt sällan. Imorgon tar jag nya tag. Hoppas på att få sova lite i natt och orka med härligheter nästa dag. 

Räddningen ikväll. Ser ni förresten mina nymålade naglar, dock ser det bara ut så på ena handen. Andra handen får nog vänta ett tag. Jag kan nämligen inte måla den högra handen, men jag ska göra ett försök ikväll. Vi ser väl hur det slutar. Vad tycker ni om smånaglarna? :)

Kommentarer
linnéa säger:

Mycket fina naglar!!! : ) : )



Mendu, hur känns det att va hemma nu, och inte i Norgelandet längre?

2011-12-12 | 23:46:23
Bloggadress: http://littlemuddled.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback