we are young

dagen har varit fullspäckad.
var i stan från cirka 13.00 till 16.00, före vet ni ju ungefär vad jag gjorde - bråkade med hundarna. var inte hemma förrän vid 17.00 för trafiken var ju inte direkt att leka med. åkte direkt till byn för att inhandla baksaker medans mamma gjorde maten. käkade. farmor och farfar kom, farfar hjälpte mamma att få in julgranen. tog sin lilla tid då den är typ tvåmeter tjock. baka ena julgodiset. sen åkte vi till stugan, lämnade av grejorna och gick en sväng med hundarna. hem. klä julgranen och sen dö i soffan. 

Snart ska jag gå och sova och hoppas få mer sömn än jag fått samanlagt dom två senaste nätterna. taggar imorgondagen/kvällen. kommer bli bra:)

adjöken!


leende i min nya fina myströja som jag fick av felle i julklapp. ser nu också att det ser ut dom jag klämmer något mellan lillfingret och ringfingret. haha!!
bästaste vän, än en gång - fyfan vad du är bra och jag är så tokglad att jag har dig!

Kommentarer
angelicaaa säger:

vilken mysig tröja det såg ut som :)

2011-12-23 | 13:15:49
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback