2011 - Gott nytt år!

Gott nytt år alla braiga och icke braiga människor!
Hoppas 2012 blir ett bättre år än 2011 :)

Det jag gjort år 2011 som jag är glad eller stolt över:
  • Klarat av gymnasiet och tagit studenten.
    - så många gånger jag nästan gett upp och velat hoppa av men inte gjort det. Jag är både glad och stolt över mig att jag kunnat fullfölja gymnasiet och träffat så underbara människor, jag älskar er! :)
  • Varit på P&L med Linnéa
    - Jobbat, slöat, festat, sett dunderbraiga band/artister och hela veckan där var toppenbra, vill göra om detta något år, kanske lite fler folk denna  gång! :) Tack för att vi åkte dit, du är hur bra som helst min fina vän! :)
  • Jobbet
    - att jag fått jobba en hel del. våren, sommaren, hösten och att jag ju fått ett schema för hela januari och sen får jag se när januari är slut hur det blir.
  • Att jag kommit så långt som jag har i måendet
    - jag mår riktigt bra, trotts att detta år har började tufft, med flera dödsfall, en begravning, bråk osv så har jag tagit mig igenom det och jag har bearbetat mycket av det jag har gått igenom tidigare. Som sagt, det har varit tufft men jag har aldrig riktigt trillat ner i botten. men utan mina vänner och familj skulle jag nog inte vara där jag är idag, ni är bäst och jag älskar er över allt annat och jag hoppas ni vet de. <3:)
  • Norgevistelsen
    - bo i ett annat land, visst det är Sveriges grannland men det är ett annat land, ett annat språk och andra regler osv. men jag och alla jag bodde med klarade det riktigt bra. språket var klurigt i början, jag hade riktigt svårt med att förstå vad dom sa men när jag väl kom in i det så gick det jätte bra.
  • Tagit körkortet
  • Mina vänner och min familj
    - än en gång, jag hade inte klarat allting utan er. jag älskar er så himla mycket! <3 puss på er!

Kommentarer
angelicaaa säger:

du har lyckats med så himla mycket! :D jag förstår att du är helnöjd min fina vän! :) Och jag är väldigt glad över att jag lärde känna dig under gymnasie tiden :) <3

2012-01-04 | 18:57:35
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback