but my knees were far to weak to stand in your arms

Vilken toppen helg jag har haft.

  • Fredag: Kom hem, vi åt god mat framför idolfinalen som vi inte såg jätte mycket av utan pratade och skojade mest. Sen gick jag ut med skruttis som var tokig men helt underbar, gick förbi farmor och farfar. När jag kom in igen var det idol igen där vinnaren skulle utses. Och om jag tycker rätt vann? Både och. Amanda är jättejättejätte bra men Robin passar bättre som en idolvinnare. Dessutom är jag grymt besviken på juryn. Menmen. Efter idol riggade jag, mamma och pappa upp för lite singstar och sjöng till halv ett på natten.
  • Lördag: den vet ni ju början på. Eller egentligen hela dagen. Överraskade felle och anderas. Hem. Sov. Middag. Stan, var med ludde, felle, anderas, fanny, emma, edvin. Hade snöbollskrig som var tokkul. Fast blev mest bara mulad men var jätte kul ändå. vi gick in och lekte någon "gäddan till bomben. bomben till transan". sen blev det att spela med andra ord, mitt lag var sämst och killarna övargav mig mitt i spelet. Hehe. Men hade en jätte bra kväll!! Tacktack alla inblandade!
  • Söndag: Blev väckt av pappa som låtsades vara en millitär. Kom in på rummet och skrek. Var inte glad kan jag lova. Vi åt frulle och drog sedan till ånäset och syster där vi var några timmar. Hem. Halvsov ett tag. Åt galet god mat, hel kyckling i ugnen. Och nu på ett tag ska jag ta bilen till hamn och hälsa på Kusinen. Ska blir kul de också!
Så som jag skrivit flera gånger nu så har jag haft en jätte bra, trevlig och kul helg. Jag mår verkligen bra nu. Till veckan finns lite planer, bland annat ett snack om en resa i januari. Mer om de lite senare! 

Nu ska jag ut med Notus innan jag åker till hamn! Adjöken!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback