Svammel som vanligt

Då sitter man äntligen vid en dator igen. Blir inte allt för ofta nu. Som jag sa i det senaste inlägget så är det därför att vi bor i stugan tills idag för min del och dels för att jag jobbar tokmycket. Oftast börjar jag 10-11 på morgonen och jobbar fram till 20.15 och då orkar jag helt enkelt inte svänga förbi hemma och kolla datorn.

Det kommer inte bli mindre jobb i januari heller. Har fått ett schema för januari. Så kommer mest ägna mig åt att jobba den här tiden framöver. Men nog ska jag försöka få mig tid till annat också men då kommer bloggandet hamna lite i sidan av. Men vill ni veta vad jag gör och mår så får ni ju alltid smsa. :)

Annars flyter väl allting på, har varit lite kaos samtidigt som det varit bra. Det har varit kaos på grund av vissa människor som man trodde man kunde lita på men det har visat sig att man inte kan lita på. Det är riktigt tråkigt när sånt kommer fram och man har anförtrott sig till personen/personerna. Men nog om såna tråkigheter.

Taggar nyårsafton som kommer bli nykter men superkul ändå. Tror det blir en mysig nyårs med bra människor, god mat och en tripp till centrum med raketer och härligheter! :)

Gott nytt år för vi kommer nog inte höras förrän efter nyårsafton!



Lillkorven min<3

Kommentarer
angelica säger:

gott nytt år bästaste Nea! :D Vi måste ses snart igen tycker jag! :)

2011-12-31 | 12:29:43
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback