hundjävlar

Igår kväll: Får en 40-45 kilos hund över mig. 
Idag: Får jag en tass och en STOR och fet hundläpp rakt i facet. Mums. 

Härligt med hundar allt. Dessutom har hunden, inte min hund då utan den andra, hållit mig vaken hela jävla natten. Så denna dag kan bli spännande. Nu ska jag i alla fall ut med båda hundarna och sedan dra till stan och få en liten paus från hundarna, dom driver mig till vansinne. Dom kan absolut inte lyssna när jag säger att dom inte får busa inomhus. Menmen, ut var de! 

Adjöken!





Kommentarer
linnéa säger:

inte har ni skaffat ännu en vovve? :) lät som om du hade det lite besvärligt iallafall ;d

2011-12-21 | 17:07:54
Bloggadress: http://littlemuddled.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback