hemma

Tröttheten håller typ på att ta över mig. Jag kommer somna när jag kör till stan nu om en stund. Även fast jag har tagit en två timmars "powernap" så skulle jag kunna somna nu och sova till 16.00. Men så får det vara för jag ska inte sova ännu. Som jag skrev så ska jag snart ta bilen upp till staden, har ju kommit hem från Bodö nu så jag ska till stan och umgås med bästastebästaste vän och några till. 
På tal om Felle så överraskade jag och Ludde henne imorse. Hon visste inte att vi skulle komma hem, vi hade sagt till henne 15;e som var planen i början. Jag hämtade Ludde imorse och vi drog dit, reaktionen på Anderas var ":O:O:O Vad gör ni här?!?!?!?!?" sen fick vi en kram och medans vi tre står och kramas ser vi felles ansikte sticka ut och sen försvinna. När vi kom in i lägenheten står hon där helt chockad typ. Älskade vän vad jag har saknat dig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback