För en man som gick till jobbet som inget hade hänt

Jag är lite Off här men de har sina anledningar.

1. Jag njuter av julen
2. Vi lever för tillfället i stugan och där har vi inget internet
3. Jag sitter fastklistrad i The sims 3 husdjur som jag fick av syster i julklapp
4. Mitt i allt the sims spelandet och julmysandet jobbar jag

Så ni får nog vänta lite till innan en riktig uppdatering kommer här.
Kan ju bara meddela att jag haft en toppen jul bortsett från några, eller rätt många, händelser, men jag trivs i alla fall och mår bra. Det är huvudsaken. Nu ska jag göra mig klar inför kvällen som ska spenderas med två mycketmycket fina personer. :)

Adjöken!


Kommentarer
Linnea säger:

Måste bara säga att jag hade en jättemysig kväll i måndags! ni är bara för fina:)

2011-12-28 | 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback