everyone keeps talking, they promise you everything, they don´t mean anything

Jag skulle ha sovit för flera timmar sedan. Men jag har inte sovit, inte ens en minut. Kan jag sova?
Nej.
Blir lite små galen!
Men kan ju berätta hur duktig jag har varit idag istället. Jag har, tillsammans med farmor och farfar, vikt, stänkt, strykigt och maglat alla våra lakan, örngott, påslakan och några dukar. Det var inte bara ett utan typ 20 stycken. Kanske inte låter jobbigt men de var jobbigt. det tog cirka 1,5 timme. 

sen åkte vi hem till dom och åt middag för att senare spela två yatsy omgångar. eller farfar fegade ut så det var bara jag och farmor. mysig kväll hur som helst! :)


taggar festen på lördag med dessa tre + fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback