12 h pass

Idag gjorde jag mitt första 12 timmars pass på konsum. Och de var inte roligt! Att springa och hjälpa kunder i 12 timmar är inte något jag skulle vilja göra varje dag. Tack gode gud att detta är en en gång grej. Chefen fick nämligen inte in någon annan då var jag helt enkelt tvungen att jobba över. Men jag skulle ändå jobba 10 timmar så vad spelade 2 timmar för roll? 

Nu är jag tokslut i huvudet, ögonen bränner och jag ska alldeles strax gå och lägga mig och hoppas på att joker slutar vandra och gnälla. Vi ser väl hur de går, imorgon ska jag träffa linnea och gå på stan för att inhandla dom sista julklapparna. 

Nu blir det sängen!


pinkberry, New York 2010! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback