You're not alone at all

Gårkvällen var kaos. Men idag känns det mycketmycket bättre. Nu mår jag bra.:)
Ibland måste man gråta, gråta riktigt ordentligt, man kan inte alltid vara stark, man får inte vara stark jämt.


Ska snart dra iväg till jobbet för att jobba till 18.15. Sen blir det hem snabbt och vidare till stan där det nalkas fest. Kommer nog bli riktigt bra, jag är taggad till tusen. Var typ 100 år sedan jag var på fest (känns det som).
Nu ska jag göra mig klar och sedan dra iväg.

Adjöken!
Och mina vänner: Ni är grymtgrymt bra kom ihåg de!
Syster min påminde mig om denna artist nyss. Grymt bra!

Kommentarer
angelicaaa säger:

varför var kvällen kaos? :/

2011-08-29 | 14:49:30
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback